Saatnya siaran tergendala.

Wednesday, February 2, 2011
Bismillahirrahmanirrahim.

Mulakan pagi harimu dengan alunan zikir yang tulusnya dalam mengingati si DIA, pencipta dan pemilik setiap jiwa. Tidak lupa selawat dan salam buat baginda s.a.w si kekasih ALLAH, jasa dan penat lelahnya dalam membawa islam sangat tinggi, sehingga ni'mat islam telah sampai pada diriku jua dirimu yang membaca. Alhamdulillah.All praises to ALLAH=) 

"Jadi pelihara sebaiknya dua ni'mat terbesar itu. Ni'mat yang mana hanya diberikan ALLAH buat diri yang terpilih sahaja."
Siaran tergendala buat sementara waktu

Kali ini entri tidak lah ingin fokus mana-mana tajuk, cuma ingin pinta doa setulusnya dari teman-teman.Update blog ini akan diberhentikan buat sementara bagi memberi laluan kepada diri ini sendiri menghadapi imtihan/exam/peperiksaan akhir semester.

Tarikhnya: 8hb Februari-24hb Februari 2011, Insya-ALLAH

Waktu ini, saat ini, diri ini selaku hamba yang sangat lemah disisiNYA, hajat doa dari antum semua moga ALLAH mudahkan urusan diri  ini dan teman-teman dalam peperiksaan, .

Moga ALLAH hadirkan bantuan, idea2 dari NYA dengan izinNYA dan juga atas doa kalian semua yang sangat soleh dan solehah.

Hajaaat sangat doanya.
DAn terima kasih semuanya,
Walau tidak pernah bersua,
Moga ALLAH ketemukan kita disyurga kelak.Insya-ALLAH=)

4 comments:

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Selamat menjalani Peperiksaan Akhir Semester, mudah2an semua urusan dipermudahkan oleh Allah SWT. Enti lebih tahu dgn urusan dunia peperiksaan. W/manapun, perbykkan menulis sbg cara MENGINGAT, sebagaimana dianjurkan, sabda Rasulullah saw,`Qoiidul ilma bilkitab` - Kamu Ikatkan sesuatu ilmu itu dgn penulisan` riwayat Muslim. Kemudian memohon sendirilah kpd Allah SWT krn Dia lebih hampir dr urat leher kita sendiri (Surah Qaf:16وَنَحۡنُ أَقۡرَبُ إِلَيۡهِ مِنۡ حَبۡلِ ٱلۡوَرِيدِ Walhal Kami lebih hampir kepadanya daripada urat lehernya` Insyaallah, apabila hambaNya berdoa, Allah SWT sentiasa menyahut doa hambaNya. Surah AlBaqarah:186Dan apabila hamba-hamba-Ku bertanya kepadamu tentang Aku, maka [jawablah], bahwasanya Aku adalah dekat. Aku mengabulkan permohonan orang yang berdo’a apabila ia memohon kepada-Ku, maka hendaklah mereka itu memenuhi [segala perintah] Ku dan hendaklah mereka beriman kepada-Ku, agar mereka selalu berada dalam kebenaran. Wallahualam

Anonymous said...

Good Luck:)

hamba ALLAH said...

Assalamu'alaikum wbt..

Semoga dinda berjaya dalam imtihan didunia juga kelak diakhirat sane sane..insya'ALLAH ameen
Barakallahu fik

Bintu Arifin said...

Syukran atas doa semua.Moga ALLAH kasih=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...